tisdag.

morgonenes möte gjorde kanske saker lite ljusare men det kommer aldrig
kunna ändras till något bättre. jag står iaf inte övergiven och arbetslös längre.
(petronella gillar och ogillar detta.)
 

& tack alla för en mycket trivsam trädgårdsfest som verkligen va i min smak.
vem kan inte vara snygg och charmig med band i pannan och 70-tals dress!

   

bortsett från en mer jobbig diskussion, en missuppfattning och förtroende-
förlust så var det mycket mycket festligt.


har lite lätt panik över mina dagar förtillfället, det händer lite för mycket och
jag har lite för lite pengar och jag vill mer saker och jag behöver mina jobb-
timmar och jag vet inte vart och när jag hamnar någonstans än. usch!
ikväll fick jag iaf ett inhopp på mitt eget nejtack så jag är inte helt körd.

imorgon åker jag och mamma till h-stad på torsdag upp med A-gänget plus
fredrik med vän till stockholm för midsommarfirande, måndag tisdag läkar-
assistent på operation och gyn, onsdag peace and love borlänge och snälla
sen jobb. men när fan ska jag hinna med några bredvidgångar och
deligeringar och vad skulle jag i så fall prioritera bort. ogillar skarpt när det
inte blir som man har tagitförgivet...

imorgon tänker jag hålla tummarna och söka industri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0