och det gör jag inte heller.

tänk vad glad man kan bli av bara en banan och en katt som fiskar efter sig.
me like you! saknar min knick men ser faktiskt mycket fram emot att gossa
ner mig och sträcka ut mig över hela sängen och rulla ner och göra mitt
bästa för att sova länge utan väckning imorgon. speciellt efter detta hemska
jobb-pass och kvällens nattvandring på stan som ytterst nära höll på att leda
till umgänge på harry´s och bakfylla imorgon för fy vad det va längesen jag
såg min fina fina neger och beundrade robins skäggväxt..
jag saknar er också!


jag har tappat mina ord rättsåmycket vilket förmodligen märks rättsåmycket,
det är inte det att jag skämms för mina felstavningar. det bara finns inte längre.
jag kan komma på mig själv med att sakna många andra saker om mig som
fanns innan men som försvann någonstans i sanden eller i havet eller bland
folket. jag har blivit något fruktansvärt likgiltig och jag hatar och skämms över
det något hemskt. inte pågrund av andra utan mig själv, självklara saker blev
skitsaker som jag inte ens orkar eller ha behov av att uträtta och jag känner
mig nästan totalt tappat förmågan. även jag hade kanske behövt komma
tillbaka och göra ett lite mer noggrannare försök att hitta mannen i regnställ
under plasten för jag vet egentligen inte alls. 

suck! godnatt.
petronella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0