lingonris.

 

tänker att det kan ju knappast bli en snyggare krans än såhär, speciellt
inte när vi var tvungna att leta ris i mörker. fredrik är något tveksam till
dörrsmyckningen men jag tycker att den är fantastisk!


en timma kvar sen åker jag till malmö, mamma jobbar och lilla rut ligger
i min famn och sover. en aning irriterande eftersom att jag hade behövt
packa färdigt men det tar emot lite att väcka något så sött så jag får sitta
kvar en stund till. har varit v.i.p på gammalt och nött idag, något som
hanna förmodligen skulle älskat. första king på allt som inte ännu setts med
andras ögon och inte heller prismärkt så man kan såm gott som själv
bestämma vilket pris man vill ge. tyvärr hade jag inte kommit på detta inför
fredriks flytt men jag har soffbord, matta och stolar med på swebuss till
sanna och magnus. toppen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0