malmö.

sitter äntligen efter många om och men på bussen på väg till mina mycket
efterlängtade flickor i malmö. hade tänkt åka förra måndagen och så hade
jag tänkt åka på onsdagen och så skulle jag ha åkt i går med så blev det
idag. lite dummt kanske med tanke på att min syster nyligen har blivit sambo
i staden och att hon åkte till ljungby idag så jag inte få se hennes nya bo.
kan förvisso ta med hanna på en visit till magnus ikväll, men är lite lätt orolig
att vi skulle hitta honom i en något skrämmande och obegaglig pose på soffan.

jobbade till 4 igår och fick sen ett annat pass till nio, var hyffsat sleten och
stod redo med ytterkläderna tio i för att snabbt kunna smita när nästa personal
kom. så blev hon nio och så blev hon tio över och så blev hon kvart över och
rå messade jag och kollade vad som var fel och till min stora glädje hade jag
missuppfattat tiden och skulle inte sluta förrens nio dandärpå. toppen, verkligen!

en annan sak som är toppen är internet på sewbuss! jag gillar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0