tell me.

jag har blivit dålig på det här.
jag har inte längre någon ensam tid.
och jag får inte längre drömma ifred.
jag hinner visst inte med fast jag verkar ha all tid i världen.
det börjar dra ihop sig, en månad kvar tills vi sitter i planet
till det vackra landet och ska glömma vardagen för ett tag.

vardagen har förvisso blivit finare än på länge, jag missade
allt julmys förra året och kan knappt vänta längre på att få
sätta upp stjärnan i fönstret och hugga ner granen. har bakat
pepparkakor idag och ikväll ska vi plocka lingonris och göra
dörrkrans. jag tänker njuta och iggnorera sånt som hindrar.
jag älskar er!

imorgon åker jag till malmö igen och ska träffa syster och
förhoppningsvis kunna va till hjälp för att kasta ut fula möbler
och köpa in nya. jag saknar min syster i vardagliga sammanhang
mycket! men en vacker dag kommer jag också till malmö.
fast den vackra dagen finns förmodligen inte du kvar där.


vi var på harry´s i lördags, det harry´s jag hade lovat mig att
aldrig besöka men där var jag bland alla välbekanta ansikten
och blev kallad gumman som att jag hade en bästa vän. att
manniskor kan va så patetiska och att de fortfarande är kvar,
jag har nog varit där själv för jag kunnde varje ord och rörelse
och jag saknade det lite men jag vill inte tillbaks. iaf vi dansade
och elin hade tjugoårsfest och det va kul.



(jag tror du såg vad jag tänkte.
sedan glömde vi det,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0