me miss you.

hade det inte varit för min mammas humor, mina underbara syskon
och min fina fredrik hade dagarna kunnat se ytterst sorliga ut. men 
ser man mellan fingrarna så kan vi faktiskt ha det ganska så gossigt
och mellan alla flyttlådor och läxböcker så är jag faktiskt båda glad,
kär, pirrig och förväntansfull. 
nya bud på nycklen till nya lägenheten, måndag den 21 är den vår så
det blir en straffvecka extra i huset. hu!


fredrik är utlandet och jag har redan tröttnat skarpt på att gå och
lägga mig ensam, speciellt i mitt gamla rum där som visat sig vara ett
spindelnäste när tavlor och prylar packas ner. och små spindlar är
det inte heller utan katterna blir jagade och min manliga pojkvän var
mindre manlig när han skulle försöka ta dö på en i min gardin. mindre
gossigt är det också att hitta dem söndermosade på lakanen när man
stiger upp på morgonen. dessutom trampade jag på en död mus på
mattan i morse. fy fy fy! jag vill bort bort bort!

har mitt första prov imorgon och samhällskunskap är inte min starka
sida. jag kan läsa texten tusen gånger utan att något går in vilket får
mig att känna mig ytterst blåst men tyvärr är jag rätt totalt ointresserad
av politiken och parti. hade de inte varit för min stiliga lärare med get-
skägg och boots hade jag nog haft en kurs mindre men det är ju bara
fyra månader kvar tills jul.


natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0