ensamhet är inte lika bra som frihet.

hej!

jag är sjuk och nyser och snorar och inne i huvudet är det rökigt och
trots det har jag ignorerat och varit duktig och igår när det svartnade
för ögonen och droppade från mina fingrar så gjorde jag heller inget
annat än bet ihop. jag känner att jag lever helt enkelt..

imåndags trodde jag att jag va på väg till en svacka men så hade jag ingen
tid att tänka och så drack jag kaffe med jennie i kvälls-solen sen glömde
jag bort morgonens tanke och jag har inte hunnit få tillbaka den igen. och
imorgon har jag gjort mig ledig och tänker ha mysdag med syster och
mamma och bli frisk till fredag och då är det göteborg. jag har det inte så
dåligt och jag mår rätt så bra och ser fram emot rätt så mycket men ibland
är det rätt så ensamt.. ensamt på ett konstigt vis.




helgen var fin, sanna & mange kom i fredags men jag var hos jennie på
knyt-kalas och vi hade det mycket gossigt fram tills det var dax att gå till
stan och alla splittrades och jag hamnade i famnen på kungen som nästan
grät till sannas lycka. människor är konstiga men jag tror egentligen att han
hade kunnat vara bra. och så på lördagen så vakande vi och sjöng för lillebror
och efter frukosten så insåg jag att jag inte kunde lyfta armarna och att jag
hade sjuka smärtor och när jag sen fick upp dem för att kolla så var det liksom
alldeles rött och skinnigt och då gjorde det ännu ondare och det är inte riktigt
bra än men mamma hade salvor men jag fattar inte hur det kom.
djungelend kallas det visst och mangus hade vaxpropp och ont knä så det var
mer synd om han.
iaf.
så hade vi kalas på kvällen och min morfar är det finaste som finns och john
var där och mensor och jag och lars hade hoppats på stan men vi blev kvar
och alldeles för sent.


och nu.
jag jobbar och väntar på nästa tur och tror att jag börjat få sjuk hals men
det är kanske inte såkonstigt eftersom att vi har sommarjackor i snö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0