och nu.

det här är inte alls kul, jag orkade knappt gå ner till stan och tillbaka och det
har satt sig i bihålerna och jag måste kisa åt fönstrena. har lätt panik över att
ha suttit inne en hel dag men såhär har jag verkligen ingen lust att må imorgon.

piller piller, tack!

jag kom iaf ner till gammalt och nött och fick fatt i hanna´s renhorn som hade
en sådär fräch päls som förmodligen bör trvttas upp och kammas eller helt
av rakas bort. fin är han iaf och jag är lätt avis!
har också spenderat stora delar av dagen till min favvoritbok och jag bara älskar
att drömma mig bort till björn thormans armar. ha!

väskan står packad iaf men jag antar att det blir ett och annat besök till apoteket
innan helgen är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0