sönder.

idag har vi ännu inte hunnit växla ord
men jag sakna mod.

sanna och magnus har åkt och jag har fikat på roddy´s och bildat en klubb.
det känns fint och jag gillar upplägget och tänker att den sista tiden i ljungby
behöver nog inte bli så dumt. inte om vi står fast vid våra planer och låter
bli att hålla det kvar vid ord. jag gillar att ha klubb.

jinglan har också åkt och ska spendera veckan i malmö och imorgon åker
jag mamma och bröder till ullared och sen tar jag tåget ner till min hund.
lite lätt ångest över att ta bort min tillgänglighet så många dagar men det
ska också bli toppen att få spendera veckodagar i staden och inte bara en
helg. tänker att det kommer förmodligen bli en händelserik tripp med tanke
på fredagens och lördagens planeringar och nu har jag även bokat upp
mig som par i en parmiddag. inte illa. fast mest ser jag självklart fram emot
mitt underbara flicksällskap och frihetsciggareter på balkongen.






och det är finito nu och jag ska börja, det ska jag.
i en annans armar, någonannanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0