till slut fick jag ont i mina ögon.

förälskelsen
En gång lurade hon mig att hennes dusch låg under diskbänken. Hon stängde
luckan och jag satt därinne naken bredvid en kompost. Hon skrattade utanför
på ett underligt sätt och jag förstod inte varför. Det luktade äckligt och var
ovanligt trångt för att vara en dusch, tänkte jag. Jag hade tvål i ena handen
och ett kex i den andra. Hon sa att hon satte på vattnet och jag kännde det
rinna ner på min rygg. Jag tvålade in mig och tänkte på hur bra vi hade det vi
två. Det var min första förälskelse och vi hade varit ihop i en vacka. Hon stod
naken och bredde mackor i köket, henes könshår var rött. Hon var vacker
men lite äldre och tjock. det var första gången för mig så jag lät henne styra.
Det var spännande. Hon gjorde saker i sängen med mig som jag inte visste
att man brukade göra. Vi lekte en lek. Korset och kullen kallade hon leken.
Jag låg underst och skulle vara kullen och hon låg överst med utsträckta armar
och skulle vara korset. jag fattade faktiskt aldrig vad leken gick ut på.
jag tuggade på kexet och kunde höra henne röra sig ovanpå diskbänken.
vattnet var ljummet och jag förstod nog att det var hon som kissade i vasken.

Det var först långt efter jag förstod att hon hade lurat mig. Att hon egentligen
hade en annan dusch..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0