tillbaka kanske 2 år.

jag kan tillochmed sätta mig in i hur du ska svara dina sms för innan orden
ens hunnit komma fram ser jag hur du sitter med ditt boxvin och vill sammtidigt
som du är så fruktansvärt rädd och o-säker och feg. och jag tycker om dig
för det gör jag faktiskt eller jag tycker om nått hos dig, min inte den närheten
och ordväxlingen som precis är likadan. det var ett snesteg helt klart, men
jag tänker förtränga det nu, eller jag tänker inte lägga så stor vikt vid det. jag
tänker bli en enklare människa tänker jag eller kan jag bli enklare än såhär.
dock gillar jag inte ordet likgiltig och det tänker jag inte bli om inte det betydet
samma sak som enkel och kan man tycka om någon bara för att man vet för-
mycket om dens livssituation, bara för att man tycker synd om någon eller är
det det som kallas falsk. för det är det sista jag vill va.







en helt anna sak, inatt drömde jag att tim och fredrik blev bundisar.
och att hanna ville hämnas på mig för det var visst jag som hade 
presenterat dem för varandra. sen slutade det hela på något konstigt
vis med att hanna blev förtjust i david och att både sanna och malin
fick tvilligar. jag var något förvirrad när jag vaknade..

nu ska vi till ullared och jag ska köpa nagelack och när jag kommer
hem ska jag skriva hela listan på vad jag har handlat så ingen missar
något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0