och du ångrar också!

ska jag vara helt ärlig så hade jag nog faktiskt hellst hoppat över imorgon
haft människor som låtsas som ingenting och fortsatt vidare på det jag försöker
skapa. (dom människorna finns iof klart också för jag har en rättså stark mag-
kännsla om hur min mormor inte kommer ringa mig imorgon och hur hon än
gör så kommer jag gråta åt det.) det är rättså annorlunda allting mot för ett
år tillbaka, jag är rättså annorlunda och allt. ser man tillbaka till saker så kan
jag nog påstå att jag hade kunnat gort rättsåmycket annorlunda.
imorgon är jag inte längre tjugo.


jag mår illa och sanna har kommit hem från malmö idag och hon har alltid
en konstig effekt på mig då jag i hennes sällskap kan stoppa i mig allt och
i mängder och utan förtanke. och hon har blivit så fin och så tjock och jag
har börjat gilla tanken på min syster som mamma. men jag saknar också!

och jag har egentligen så himmla mycket jag vill skriva och sammtidigt har det
blivit ett himmla tjat runtomkring på hur man lägger ut sig och hur man trycker
ner sig och hur man gör si och så och så har jag tappat förmågan att kunna
förvränga och så har jag tappat lite migsjälv. äh!


det blir nog fint imorgon.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0