sol.



påsken har varit mysig, sanna och magnus är fortfarande kvar och vi har samkväm
i salongen och spekulerar om mina chanser i olika kommande samanhang. jag och
jinglan har varit ute på långpromenad och haft husbesök men blivit skickade därifrån.
och det var nog lika bra.

vi har premiärkört mc och haft picknickpizza i bräkentorp i solskenet och det var
alldeles underbart förutom att jag tvingades ha en 125a och att magnus gång på
gång blåste förbi mig och hånlog och att jag inte kunde göra något mer än att sitta
där och fortsätta ha gasen i botten. det är inte så kul att ha åldern inne och fortfarande
sitta på den där lilla när den hade kunnat vara såmycket mer. jag ska ringa imorgon,
jag ska ha det i sommar om det så ska ta alla mina skattepengar.
vi har orgenterat också och mina övertygningar tidigare om att jag inte skulle slås
visade sig vara felaktiga, förvisso var jag inte långt efter men han vann..
och så har vi ätit massa god mat och ägg och promenerat med hunden och haft
släktträff och mysit i soffan.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0