oh horatio.

jag har blandade känslor i mig. det är bara en vecka till flytt nu och allt är verkligen
nerpackat. (förutom en del saker som ännu inte blivit köpta.) på lördag tar jag bilen
som igen kommer att bli fullpackad och flyttar ner ensam, hade önskat att min bror
eller båda följde med mig men de ska visst till skolan på måndag och jag måste till
ljungby på tisdag igen för att operera bort några fula prickar på ryggen men sen åker
jag bussen ner på onsdag förmodligen förgått, iaf från ljungby. här ska jag aldrig mer
bo. mamma började jobba idag och jag kännde hennes ångest innan, hörde den
förvisso x-antal gånger ochså när hon vandades över hösten och arbetspassen. hu!
jag är tacksam att jag inte har nått jobb att ha höstångest över. tvärtom, jag har
nog aldrig längtat efter hösten så mycket som nu. hanna flyttar på söndag och jag
grät en skvätt igår när jag skulle gå och lägga mig och inte kunde sova. alla höstkvällar
på min balkong med frihets birris och kaffe eller virre som jag har längtat efter få bli
vårlängtan istället. sanna kommer på onsdag med de små och jag är så fruktansvärt
glad att hon fortfarande bor kvar i malmö och att vi kommer bor där förmodligen iaf
några veckor ihop. har saknat att ha henne nära mycket. nu ska jag ner på stan och
tunna ut tjockt hår sen ska jag med knutsson på fest. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0