ont.

har inte sovit ett piss inatt. den där tandvärken blev bara värre och värre när
jag hade lagt mig och nu kan jag inte ens stänga ihop tänderna och man känner
svullnaden på utsidan. det är illa att det är söndag idag för kan ingen göra något
åt det innan ikväll kommer jag förmodligen skapa mig tokig. mamma kommer iaf
snart körandes med piller, om det nu skulle hjälpa. och jag har en hemsk ångest
för besöket imorgon för jag vet precis hur det skulle bli, jag har varit här ett antal
gånger förrut och de kommer köra in 6-7 stora sprutor i käften på mig som förmodligen
inte ens kommer bedöva eftersom att det är försent och infektionen är förstor.
sen kommer ändå ta fram en laser och eldabort överflödigt kött och den där smaken
av sitt egna brända kött har jag önskat aldrig behöva uppleva igen. fattar inte att
de inte kan söva mig och ta mig till en kirurg och oberera bort den jävla visdoms-
tanden för det kan ju inte vara rätt att man ska uppleva detta några gånger om året.
FAN!

Kommentarer
Postat av: hanna

Det kan vara din dåliga karma som visar sig..

2010-08-15 @ 12:13:17
Postat av: Anonym

förmodligen

2010-08-15 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0