ångra och radera och förnya.

jag ska aldrig mer dricka vodka!

jag är lite rädd åt vad jag har sagt åt folk i gårkväll. när man icke har förståndet säger
man lätt saker man kanske inte borde säga. saker man kanske egentligen vill säga men
som man bara inte borde. jag hade kul igår eller jag hade kul fram till runt tio sen är det
svart. det har aldrig hänt mig förr, jag har ingen aning om hur jag kom ner till stan, ingen
aning om hur jag vaknade där jag vaknade och ingen aning om vad jag har sägt åt folk.
jag minns att vi spelade alldeles för hög musik för att bo i lägenhet, att granna under
förmodligen måste hata mig för all dans och så det där jävla bålet.
det är ingen roliga söndagsångest idag. ska försöka släppa det nu.

augusti och bara tre jobbveckor kvar. det är snart nu och jag har nog inte fattat att det
är riktigt sant. tänk att det står en tom lägenhet och väntar på mig och tänk att jag ska
få bo nära min syster och tänk att jag ska flytta härifrån.



godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0