retry.

det brukar handla om att svälja sanningar
om att lära sig lögner eller förtränga.
det brukar handla om att gömma
långt, långt inne. tankarna byttes ut.
men det är nog bara upp till en själv.
(det var du som en gång sa till mig att man inte behövde ha det som alla andra har det.)


fem jobbpass kvar och det har börjat två nya män på jobbet, hade jag varit två år
yngre hade jag förmodligen blivit kär eller kanske inte kär med iaf förtjust. det är ju
synd att de börjar nu när sommaren snart ha gått och jag snart ska bort.. vi har haft
dans idag, tränat inför ljungbydagarna och jag har faktiskt börjat bli lite nervös.
men gör jag bort mig på scenen på fedagen så ska jag ju ändå flytta på söndagen
och då skulle jag kunna hålla mig inne på lördagen.

pratade precis med hanna, fick lite lätt ångest. är det riktigt illa så flyttar hon till norge
redan nästa måndag och malmö kommer inte alls vara desamma utan den flickan i stan.
imorgon ska vi iaf till high chaparall och jag har köpt en svin dyr knall pistol. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0