det är då jag önskar att jag kunde stanna tiden.

det var alla hjärtans och jag hade en kall ensamhetskänsla inom mig
trots att olle satt vid datorn någon meter härifrån och trots att
min lilla lurviga vän lekte med mina fötter. jag kanske borde skärpa
mig. eller jag borde skärpa mig tids nog och det ska jag. nu?

helgen har varit magisk, min syster är så otroligt fin i sin runda tjocka
mage och magnus är minst lika fin i sin nu något mulliga buk. jag kan
nästan bli tårögd när jag tittar på dem för de är så otroligt fina ihop.
och jag älskar tripparna till malmö och jag älskar att ha min syster i
närheten.


men så är det redan torsdag och jag har otroligt nog haft jobb hela
veckan. hela personalgruppen var sjuk och nu har jag också blivit
sjuk. toppen! inte för att dagarna har varit såvärst ansträngande men
ändå. idag är det ledigt iaf och jag ska på stan med mamma, halsa på
mormor och morfar och fika roddys med jennie. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0