är det verkligen okey att skratta i alla situationer?

jag tycker om mitt rum igen, tycker om mina väggar och mina
saker och hade det bara funnits en dörr och kanske ett fönster
så hade jag lätt kunnat spendera långvarig egentid där med det
är mysigt med olle också speciellt innan sovdax då han gärna
spelar gitarrintron som jag ska gissa låt och artist på eller när vi
bara ligger med den tunna skivan emellan oss och disskuterar
problem & panerar sommaren. jag längtar efter sommar!


och det går upp och ner och jag vet inte om det är tillbaka
i sverige som jag lider av eller (något annat), för det hjälper 
inte att säga aldrig mer och sista gången eller förlåt och det
blir annorlunda imorgon. det va visst allt mitt fel och jag
kunde inte hjälpa det men jag kan nog inte göra tillräckligt
mycket åt det. (vi kommer aldrig få veta.)
och hade jag inte haft min fina hund som trösstat liggandes
på mitt bröst så hade det nog varit annorlunda nu. för jag har
varit ensam om dagarna för folk har jobbat och det har inte 
jag men jag hade nog inte velat träffa någon annan ändå men
det var också tack vara ett telefonsamtal som jag kom tillbaka
men det var nog ett annat som tog mig ner igen och just nu vet
jag inte riktigt vad jag är för det står "singel" på min facebook
status och det känns inte riktigt som jag. men vad vet man..
det kanske är jag.


vi köpte bil igår, och ikväll åker jag och olle och mamma och
jinglan till malmö och det ska bli undebart att träffa syster och
hanna och malin och nina! framförallt underbart att lämna här!

"det är bättre att ha älskat och förlorat än att inte ha älskat alls.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0