älska!

jag var och är så glad att jag bröt ihop och verkligen storlipade innan idag.
min syster har fått två små svarthåriga pojkar och jag kan nästan inte tro
det förrens jag ser det fast att jag (vi) väntat så länge. imorgon åker jag
och mamma plus jinglan ner en dagsvisit för vi kan inte vänta tills måndag!
tänk att min syster har fått familj, tänk att jag är moster och mamma
mormor och morfar gammelmorfar. det låter inte speciellt trovärdigt men
det är verkligen så!


& tänk att jag har en lägenhet och snart ska flytta och snart ska lämna den
här stan och aldrig mer behöva sätta mig på harry´s för att ha brist på annat
att göra. jag och mamma satt på balkongen igår när vi kom hem, lägenheten
var tom och vi drack rödvin och kollade på när det blev mörkt. min mamma
kan va det finaste och bästa som finns, det kommer vara svårt att leva på
så många mils mellanrum och jag hoppas verkligen att hon flyttar neråt inom
kort. det gick en man förbi men skägg, tattos och en svart tjock hund, jag
hade ett ypperligt fint förslag på att hon skulle setill att han blev skiljd och så
fick jinglan en halvbror sen hittar det ett hus i helsingborg. hon lät faktiskt inte
helt missnöjd med ideén.

sen kom olle hem förmodligen halvfull inatt och tände lampan och var sugen på
nattprat, jag minns inte vad han sa eller vad jag svarade men jag kommer
sakna att ha någon på andra sidan skåpet att säga godnatt eller göra nattbus
med. självklart fina simon också. men jag ska inte börja med något avskedsbrev
nu, det är ju faktiskt några jobbveckor kvar. jag ska förmodligen sluta skriva
helt. det är iaf en bra kännsla i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0