är det verkligen rimmligt att vi alltid ska le?

jag höll andan när jag tryckte på beskedet och när jag sen någon minut senare ringer
min mor för att dela med mig av lycka är det fösta hon säger att jag kan ju alltid byta
till halmstad efter jul. det är konstigt hur min familj kan o-gilla den staden när jag verkligen
älskar den. stockholm hade säkert blivit fint men tack tack tack för malmö. innan augusti
är slut ska jag ha ett nytt bo, ett eget hushåll, ett eget hem.
& det är redan mitten 
av juli.

mamma & jinglan är där nere hos sanna och jag är hemma och jobbar, har iof varit
ledig idag och haft en ytterst ensam dag med mig själv, mina bröder med vänner under-
höll mig förvisso med en och annan runda yatzy och med emma och robert hade jag för-
visso lite datasamkväm men annars har det varit helt tyst. hade små planer på att ta
en cykel ut till mjälen men kännde inte för att blotta min ensamhet. datorn, dagbok &
saft på vår lilla gräsplätt var förmodligen inte lika bra men bra ändå. imorgon är det
dygnspass igen sen är jag ledig en vecka för ölands-camping och malmötripp och under
den tiden måste ju verkligen mina systersbebisar ha tagit sig ur.




godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0