i väntan på morsterskap.

det har som vanligt varit fina dagar nere i malmö, men också tid av väntan, oro
och tårar. mamma kom hastigt ner i söndags efter morgonens åkomma hon är
kvar och jag också. sanna & mange är på förlossningen och om två timmar är vi
tvugna att åka hem. de där ungarna skulle varit ute förlängesen men nu borde
det verkligen vara dax. malmö bb har vait fullt vilket är en orsak till försening för
det var lovat igår men så fick vi ta jobbledigt och stanna fast imorgon är vi som
sagt tvugna.

iaf, det va nog meningen för igår när jag ändå skulle vara ledig idag va jag med
på picknick vid mölleplatsen och under den visiten av vindrickande och cigg fick
jag lägenhet med visning dagenefter. jag och mamma plus matilda var där idag
och jag hade verkligen inte kunnat få en bättre etta. det är verkligen perfect!
jag ska tom ha en inglasad balkong. jag har förvisso inga nycklar i handen ännu
men förhoppningsvis på måndag. så efter några timmar med jinglan på västra
tog jag och mamma en tripp till ikea för inhandling av hushålls nödvändigheter, jag
har verkligen i en längre tid fantiserat mig själv i den situationen, flyttahemifrån
turen till ikea med mamma. fina fina mamma! ♥

nu ska jag ringa sanna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TOPPEN!!! /malin

2010-07-22 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0