de ögonblick när man förlorar sitt grepp på och om tiden.

jag läste ur mitt lunaliv igår, det är visst 25 dagar tills sidan läggs ner.
inte för att jag bryr mig men jag hade velat ha mina ord. eller så är det
kanske bättre att jag inte ha dom för i vissa stycken kommer det där
fram som jag inte i dagens normala fall ens kan föreställa mig ha funnits.
det är verkligen tur att vi tog vårt pickochpackochstack.

jag har joggat i regn och köpt vin och nödvändigheter inför helgens öland.
mamma kommer inte hem förrens ikväll så det kommer dröja en vecka till
tills jag får se min lilla hund. hur ska jag kunna flytta ifrån henne..


och vi träffades igårkväll trotsallt. eller egentligen så hade jag kännt det på
mig hela dan så när de frågade på jobb om jag eventuellt kunde ta en extra
natt sa jag faktiskt nej och jag hatar att säga nej till jobb. iaf, vi åt inte
mjukglass och vi drack inte rödvin i någon park heller men jag fick se hans
lägenhet och vi drack rosé på hans balkong.


en annan sak så är kent´s nya skiva toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0