du får mig!

(har haft en hemsk natt. somnade runt elva igår på jobb helt utslagen
efter dagens pass, en timma senare vaknar jag upp gemomsvett av
en mardröm där det gick omkring en man i huset och försökte ta sig in
till mitt rum. sätter mig i sägenen och försöker intala mig att jag drömmer
men så slår en dörr igen eller ett fönster eller nått därute och jag får
såndär rysning i ryggraden som är sådär behaglig, sekunder senare
är det någon som skriker och jag är helt enkelt tvungen att ge mig upp
och kolla. ingen där... somnlös resterande natt. tack!)



har picknickat i parken med robert och lyssnat till elin rut sigvardsson och
haft perfekt span på gårdagens konversation och jag hade svarta brillor.
lyckat!

dock känner jag mig en aning fånig i situationen och nu är det jag som har
bollen vilket jag inte riktigt gillar. hoppas på en berusad lördagsträff.

godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0