från och med nu.

jag har sovit utan tröja och har en miljon myggbett på min rygg.
en annan, eller det kan iof va samma myggjävel väckte mig också
genom att nästan flyga in i mitt öra. han är död nu..


igårkväll efter nio hade jag panik i några sekunder, jag ville va hos
mamma & sanna, jag ville va som jag va innan och så ville jag ta
tillbaka några veckor för att kunna förändra. när jag hade sansat
mig och nästan fått kinesögon kom jag fram till framförallt en
handling. (imorgon imorgon) 
jag fick ett meddelande äv man som inte borde ha mitt nummer,
samma man som jag drömde om igårnatt, han som jag skulle bjuda
på glass. det var nära jag frågade om ikväll. jag var för feg, behöver
nog lite mer ord. jag skickade jag också mail till ytterligare tre kollektiv
om måndagsträff.. och framförallt ett av dem hoppas jag verkligen på.
tänka att få vara inneboende hos en povel.

wellwell. nu ska jag dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0