i malmö, igen!

det är ett himmla körandes fram och tillbaka, är så fruktansvärt trött på att
spendera tid i en bil men mer kommer det förmodligen att bli. pratade precis
men mannen som äger lägenheten jag ska bo i, förmodligen är nyklarna mina
ikväll eller så blir dom det imorgon. jag har inte träffat han än men efter att
han sjöng petronella sången för mig det första han gjorde så kommer jag
förmodligen bli helnöjd. bilen är fullpackad och nästan hela mitt rum är redan
nerpckat. jag vill flytta NU, har inte alls lust att jobba fyra veckor till..

sanna & mange kommer hem imorgon och efter att jag, mamma & bröder har
strosat på ströget och hängt i kristiania ska jag äntligen få bära dom. två
timmar har vi fått stå och bara kolla på dom genom ett fönster två timmar
som känndes som ingenting. är fortfarande lite overkligt att vi faktiskt ha
bebisar i familjen, att min syster faktiskt ha blivit mamma.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0