ljungby by night!

vi hade en gossig grillkväll, spelade yatzy och snackde skit och så blev hon halv
tolv och emma skulle jobba och robert var inte så sugen och jag var inte heller så
sugen men inte så sugen på sängen heller så jag cyklade ner, egentligen bara av
en orskar eller okey kanske av flera men framförall av en. och så hamnade jag först
vid min gamla pizzaboss, som i minst en halvtimme hade ett upplägg om hur han
todde det va jag som skulle bli gravid före min syster och sen kom peter ett ex till
min syster som hade ett annat upplägg om hur konstig han har varit och hur bra
han hade blivit och sen orkade jag inte mer och hoppades på harrys men så har
visst harrys blivit ett alkoholist häng i stand där parkgängsfolket hänger och jag hade
säkerligen trivts bättre där men så blev det tillbka igen och så kom jonas och när
han började på sin historia om hur dummt de blev sist så gav jag upp.
ALDRIG MERA LJUNGBY!

förövrigt så var det bara fula tjockisar som hängde på dansgolvet och blattar som
rökte på utesreveringen och småflickor som hängde utanför grindarna. och jag hatar
verkligen ljungby by night!



och så komme rjag hem och tio sekunder försent missar jag min orsak till utgången.
ska man åka ner igen eller ska man ge upp...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0