lördag och vi ska bli berusade.

dock fel sorts kännsla imagen.

i natt upplevde jag att bli skjuten, att bli lottad till döden och att få en
sista plats i planet hem. det var otäckt och det har sökt mig hela dan.
sen fick jag inte veta hur det gick för det ringde en man som visst har
ett ensamt rum i närheten av mitt, hoppas jag inte blir full och dum ikväll.
eller äh, det blir jag inte. inte han!

hade kännslan av att jag skulle få se dig idag (igen.)
men det gjorde jag inte. vi cirkulerade runt i city länge.
ingen dig, däremot hittade jag ett fårskinn på loppis
som jag önskat mig sen liten, ett såntdär med långt
hår som förmodligen är en oxe av nått slag och inget
får sen är det färgat i gul/svart/orange. hundra pix.
inte illa.

nu ska jag baka paj och sova en timma, ikväll ska jag visst ha fest.
och ikväll blir det utgång en sista gång i ljungby innan flytt eller jag
har inte ens bestämmt mig om jag ska gå ut. jag ska iaf bli berusad.


Kommentarer
Postat av: malin

Berusad gillar vi! ha så kul :D

2010-07-31 @ 16:04:01
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0