not my cup of tea.

back on track.
working and working.
varit hemma 5 timmar från ett 26 h pass & om en timma börjar
nästa. woooho!

och jag tror jag har gjort det igen, plötsligt tappat en människa ur mina rader.
men det är ömsesidig envisa om det ens är envisa. jag känner mig som en ursel
person utan aning av anledning. och jag tycker inte om det.
min hund har blivit ett rådjur eller en häst eller nått konstigt djur jag inte kan sätta
fingret på men det är iaf ingen hund längre. hon är go men jag sakna den lurviga lille
jinglan. tur hon kommer tillbaks.

 


malmö var toppen, har börjat få en lätt klump i magen omutifallatt jag inte skulle komma in.
ifallatt det blir så att jag få ta mitt pick&pack & flytta upp till stockholm istället. uh! tio dagar
kvar sen ska jag iaf göra mitt yttersta för att finna ett bo, vart det nu blir.
min syster är så stor och så vacker men dedär bebisarna verkar inte vilja komma ut, jag kan
förstå dem till viss del  för det är ingen hälsosam lägenhet de ska få smak på livet i men de
kommer iaf att få en fantastisk mor! ♥




Kommentarer
Postat av: malin

Tänkte på dig! du är duktig och snart är det öland! can't wait :D pussspuss!

/Malin

2010-07-06 @ 17:41:21
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0