om dig vet jag egentligen ingenting.

inatt bjöd jag dig på mjukglass och så blev vi fulla på rödvin i parken sen fick jag se
din lägenhet och så blev jag kär. det kanske är det jag ska göra, bjuda dig på en
mjukglass eller att jag ska låta bli. vet egentligen inte vad det är som lockar. uttråkhet?

jag har skrivit mail till två kollektiv som vill ha en ny vegetarisk inneboende, jag är 
iof inte veg men man kan kanske äta kött i smyg eller så kanske jag hade trivts
bäst i en egen etta eller så kan man ju kanske flytta igen sen eller så ska jag kanske
vara nöjd men vad jag får om jag nu får. jag har köpt en ny fotölj iaf en med gung-
stols fötter och rosigt orginaltyg och nu har jag hur mycket möbler som hellst jag
vill ha med mig. inte så bra. men jag har fjärilar i magen och kommer älska ljungby
och allt här innan jag flyttar, hur tråkigt och ensamt det än kommer vara. dagar som
dehär kan man lätt inse vilken tur jag har som har min mor och min hund.



olle sover och jag har varit nere och köpt frallor, jag har också promenerat bort till den
vita fina tandemcykeln och testat cykla utan passagerare och det gick inte såbra och jag
hade inte tänkt en längre tur på det viset heller men nu har jag iaf cyklat på den i sommar.
jag har också plockat blåbär och lagt dem i fil som jag åt tillsammans med kaffe och granne
på balkongen. det har varit en fin morgon. nu ska jag packa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0