tillbaks.

ingen tid, inga tvångstankar, ingenting.
utan tårar somnar jag, utan smärta,
utan ångest - likgiltighet? eller ska jag
bara inse att jag är lyckligare än på länge.


jag har haft hemlängtar, har nog aldrig tidigare upplev den kännslan av att sakna hemma
så mycket , det är inget speciellt jag egentligen behöver göra, jag vill bara ha några lediga
dagar att gå omkring på nedevåningen, kolla igenom prylarna på vinden, dricka kaffe på
balkongen utan att behöva packa väskan för jobb eller småtrippar. inatt var första natten
på alldelesförlänge som jag fick sova i min egen säng som jag fick fylla i min 5årskalender
och lyssna till olles eviga smsvibrationer. & inatt är det jobb igen och sen åker vi till malmö
igen och sen är det jobbhelg igen. hade behövt lite mer oplanerad tid just nu.

och i hemlighet, har jag lyckats strula till det med ovilliga situationer som förvisso inte var
ovilliga isig men kanske otillåtna eller onödiga. på någotvis tog du bort alla alternativ och
du tog emot allt flumm utan förberedelse och jag var inte alls medveten om att det skulle
sluta såhär. jag tycker inte om att prata seriöst. och jag vet att du ljuger..


det regnar, jag ska jobba 24 timmar, jag kommer känna mig instängd idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0