då och då godmorgon i dina tovor.

      
    

har varit på tripp med familjen, malmö och köpenhamn och vi har fått
träffa och hålla de små på riktigt. jag har fått mina nycklar och första
lasset är uppburet, nästa helg åker vi ner med andra vilket förhoppnings-
vis också blir det sista. hemma i ljungby igen nu iaf.
och det regnar och är grått och det är jobb.


jag har fått två ytterst o-väntade sms i veckan av två ytterst o-väntade
personer som jag inte ens visste jag hade kvar. den ena ville på bio och
den andra gick mer rakt på sak. jag borde kanske inte ha svarat, men
jag avböjde iaf.  själv lyckades jag med ett i morse, jag vet inte varför
och nu vågar jag nog inte. hälsningarna har fått mig att rodna och de
övriga upplevelserna är förmodligen borta i telefonminnet. skit samma!


jag vet att vi låtsas som ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0