det var då hemskt likt en dörg..

vi är i malmö och vi är alla och vi har haft en mycket gossig kväll!

sanna & mange visste inte att vi skulle komma så vi satte jinglan med sin fina
rosa väska utanför dörren, gömde oss och ringde på. glädjetårar och skrik och
mange fick spänningshuvudverk av överraskningen. vi har lekt i hundparken
och ätit tvårätters och haft bartömning inför bebis-ankomsten som visst inte alls
visade sig va så nära som jag hade trott så har vi samkvämat och haft det
mycket mycket fint. fina fina familj, såhär vill jag alltid ha det!


hade också velat att kvällen skulle bjuda på en presentation med råd och samtycke
men det blir visst en annan gång för det gick ett tåg och någonannan var för feg.
det va inte jag idag, jag hade hade inte ens handsvett och inte heller äppelkinder.

min kamera är sönder och jag har slarvat bort mina brillor och min ring. men jag
orkar inte börja hänga läpp förrens onsdag och ljungby de kommande dagarna ska
jag njuta av min fina familj, malmö och förhoppningsvis nått av hanna & malin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0