fina underbara ljungby!

kan vara en av de tråkigaste helgerna någonsin. ogillar skarpt att spendera
mina lediga fredagar och lördagar i ljungby och är ytterst nöjd att jag fick
jobbtimmar imorgon. ännu oklart om jag kommer spendera den bakfull eller
nykter. fast det är inte bara ljungby som gör det utan också det här jävla
vädret, det är sjukt. idag när jag och mamma gick på stan hade folk vantar
och halsduk tom en pälsjacka mötte vi. det är sjukt, det är ju juni!

och jag tänker inte tillåta mig bli depp över det och inte heller över dig. igår
var det fredag och jag var helt utlämnad till min hund, hade små planer på
att utgång men så köpte vi istället en liter jordgubbar, snodde ett glas rödvin
av mamma och hade en såndär deppig ensamkväll som iof va rätt mysig men
som jag deffinitivt inte vill ha ikväll. just nu ser det dessvärre ut som det.
kul! men då får jag ju iaf den där vita helgen jag har pratat om så många
gånger. typ iaf.

fina underbara ljungby! här vill jag alltid vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0