förlåt, fel igen. eller?

den här gången vet jag inte ens till vem.
det är inte nu längre, inte idag, inte sen.
och deffinitivt inte du.

jag hade velat ringa igår, mådde illa. hade velat be dig komma direkt
och snälla älskling köp en pigilin på vägen det är det enda jag kan
tänka mig. inga ord. och tyst! framtidsskugga?




jag är o-social och uttråkad och ledsen att jag inte kommer ner till malmö
i veckan. jag orkar inte buss 6 timmar på de tiderna och bilen är ur funktion.
förvisso blir det växjö tripp på fredag och har jag tur får jag se björn i sjö-
manskostym men det är tråkigt med malmö ändå. jag har iaf hittat hem till
robin och linas nya lya och är extremt tacksam att det fins ett mål dit mina
mållösa promenader med jinglan kan gå. också att det finns en midsommar-
fest med fina människor jag får vara delaktig i och jag slipper därmed
spendera den med ett ex.

på onsdag ska jag mamma och bröder inviga stranden i halmstad och imorgon
jobbar jag natt och jag hoppas att min syster tar tummen ur röven och hoppar
på tåget hem på torsdag..



och förlåt igen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0