hej.

i veckan har jag fått uppleva hur det känns att få ett öppet rövhål upptryckt
eller kanske nerpressat i ansiktet. det var ingen fantastisk upplevelse kan jag
lova och jag har en kännsla av att det är det som har gett mig mer finnar.
jag har också fått se en mans ansiktsuttryck efter att ha trampat i var han
trott va färsk mens och så har jag spenderat tid med min underbara familj.


det har varit fina dagar och det känndes faktiskt inte helt fel att komma hem,
speciellt inte när jag vet att det bara är fem dagar innan jag åker ner igen. det
är nått med den där staden eller om det är människorna men igår satt syster
och försökte övertala mig om andra banor, vad som hellst utan malmö men
inne så är jag faktiskt högst överlycklig att det förmodligen blir till malmö kosan
styr till hösten och inte stockholm och de trots att de fina flickorna jag har där
nu ser ut att lämna..


ikväll är det picknick i parken igen och jag har fått min kamera lagad gratis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0