some say

måste först få ur mig lite aggritioner. varit uppe i huset en sista gång och hämtat det
sista för det har visst blivit sålt. hade hoppats på att han inte skulle vara där för jag har
inte varit i närheten av honom på så länge och hade aldrig velat vara det igen. men så
kom han visst, det där hatet och illamåendet av att bara se den människan är hemsk.
hoppas innerligt att jag slipper igen. allt blev som det inte borde bli men det är ändå
hundra gånger bättre än vad det har varit.






det var mysigt igår, kanske en aning för blåsigt men låg man precis blixt stilla så var det
behagligt. om inte annat så var sällskapat förträffligt och olle är min idol. jag va sådär kär
hela dagen igår eller det började kanske runt tolv av egentligen ingen märkvärdig händelse 
alls. känslan sitter nog fortfarande lite i och jag gillar det! 

imorgon åker jag och emma till vö för att umgås med finfina människor och dricka rosé.
hoppas på sol! nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0