mid..

..sommar och jag sitter hemma med mamma och syster och mange och har
druckit mig full op rosé. jag skäms när jag är online på face för jag är den
enda men så iof om jag är den enda vem ska jag skämmas för och varför skulle
jag egentligen. jag har det gott. vi har grillat och jag har jobbar och jag
kommer förmodligen trilla in till min granne när de andra runtomkringmig har
tröttnat. och tro det elelr ej men jag hade kunnat vara i växjö och så hade jag 
kunnat vara i ystad och på bolmsö men det passade sig ej...

men vad skulle det vara för fel med att fira sin midsommar med de som betyder
mest!? vi har det fint! men jag har aldrig kännt mig så vuxen som nu, ändå är
det jag som är den fullaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0