om&om, igen

jag går med det där dåliga samvetet jag egentligen inte borde ha. tror jag.
det är visst dåligt att jag inte kämpar men jag vet inte vad jag ska kämpa
för och hur jag ska bevisa någon motsatts, det är inget jag vill ha o-gjort
och förfinade ord av sanningen i en längre diskussion orkar och vill jag inte.
jag vill inte heller sitta tyst och bara ta emot, så det blev vist jag som la ner
allt nu, vad det nu är jag har lagt ner. slut igen.


det regnar och är något synd om studenterna, jag mor och hund har intagit
soffläge och kommer förmodligen spendera stor del av dan här, ska iaf ta tag
i lägenhetsuppskrivningar och ringa hudläkaren.



en fin sak så har jag rivit alla räkningar från tv-licensen, arg och förtvivlad
och kanske med lite tur av den snälla damen kom vi fram till att det var ju
verkligen helt orimmligt att jag skulle betala 1700 utan att äga television.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0