still I´m gonna miss u.

jag försov mig på jobb idag och det händer bara inte mig, eller tydligen.
vakande 5 över nio och skulle varit där kvart i och i panik kastade jag
på mig nått och cyklade ner. hyffsat pinsamt att komma osminkad och
oduschad och smaka sprit i munnen med ett skatbo på huvudet. aldrig
mer!


det blev alltså utgång igår. och jag kan inte påstå att jag hade kul men
det var iaf bättre än väntat. och förfest med yetzy tunering är inte helt
fel. men med tanke på konserkvenserna borde jag kanske ha stannat
hemma eller att det kanske va bra. jag har dåligt samvete igen men jag
har raderat och tänker glömma. borde börja hålla käften lite oftare!
borde börja försöka låta bli med mycket, det är en konstig sitts jag har
satt mig i och jag vet egentligen inte hur och hur mycket som är sanningar
och vad det är jag har förvrängt. det är inte sålätt att komma ihåg lögner
och enligt dig finns det ju en hel del. äch!

och det där med ringandet, jag har visst lovat att ringa igen men den här
gången lovade jag det på fyllan, då behöver det väl inte räknas!?

nu ska jag och olle kolla på emil.




och det är inte så att jag önskar hit dig,
det är avståndet bara.
(motorvägarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0