juni.

hade faktiskt en lätt ångest innan vi skulle cykla iväg till biografen iom att jag var
hyffsat säker på att jag skulle få sitta och längta mig tvåochenhalv timma fram
men tro det eller ej, de där tvåochenhalv timmarna gick på ett kick och jag gillade.
iövrigt så har dagen passerat i samma snabba takt, powerwalk med malin imorse
sen stan och fika med syster. men det är sjukt att det är juni och känns som höst!

en annan sak.
jag skapade en hemlighet idag som jag inte kommer att berätta till någon, någon
kommer förmodligen se det men det är nog inget man påpekar. så nu vet ni det.

det luktar lite förmycket liljekonvalj och jag kommer förmodligen vakna med huvud-
verk imorgonbitti.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0