viktoria hjärta daniel!

hej.

det var en fin tripp till växjö men också en något konstig, det hände väldigt många
saker på väldigt kort tid och så när vi skulle köra hem igår så hade jag visst glömt
stänga av lyserna på bilen för emma hade sett att de lös på natten (utan att göra
nått åt det.) och så hade batteriet laddats ur.. där stod vi 4 män och jag och emma
och ingen som vågade sätta på de där kablarna i rädsla för en explossion. det gick
till sist. vi hade tårtkalas också och så hade vi picknick med grill och rosé och disco
på limens bord och emma föll handlöst på ett annat bord som visst va av glas. sen
åkte vi ner till stan och gick på de luxé.

jag kom ihåg att jag under småtimmarna fick sådär extremt smarta ideér om hur jag
skulle låtabli att vara till besvär för andra och så när jag vaknade på morgonen visade
det sig att det kan ha varit den dummaste ideén jag har kommit med för jag lyckades
göra det något besvärligt för mig. och alla andra! och jag skäms faktiskt!
men jag släpper det nu.



så hem till ljungby igen för bröllop och jobb, trots att jag var ytterst uttråkad efter
x-antal timmar framför tvn så var jag tvungen att ligga vaken tills de fick varsin bit
av tårtan och visst va det ett sagobröllop.

idag söndag och jag är konstigt nervös inför kvällen, det är vissa av dina meningar
som jag inte riktigt fattar sammanhanget i fats jag gillar att gissa och jag vill nog inte
riktigt veta. jag vet inte själv vad jag håller på med men jag ser ändå fram emot ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0