malmö.

öppnade precis de två brev jag fått under veckan i malmö och efter att ha
ringt och skrikit min förtvivlan till mamma så la jag mig under täcket och
grät en stund. jag hatar den jävlatv licensen! ett av breven stod att min
överklagan inte ha beviljas utan att jag har i ett samtal i mars intygat att 
vi nyss flyttat och inte hunnit skriva in oss när jag i självaverket sa att vi
nyss flyttat och inte köpt tv än.. nu har jag 3 vackor på mig att överklaga
och betala annars går det till kronofogden och de har ingen telefon man
kan överklaga på heller utan jag måste skicka brev. fan fan fan! det andra
brevet va ännu en räkning plus påminnelse så jag är skylldig de jävlarna
nästan 2000 och jag som HATAR tv. usch.

tänker göra som mamma sa och ignorera det ikväll och ringa imorgonbitti, vad det nu tjänartill..
fan!


hemma i ljungby igen. fina olle och underbara jinglan kom och mötte mig dyngsura på stationen
så man kunde ju inte låtabli att bli lite glad av att komma hem ändå. men jag längtar tillbaka nu!

har haft en mycket gossig "semester"vecka. önskar att jag hade bott lite närmare dedär folket
& framförallt min syster. vi har haft sånna där riktiga sommardagar med grillning och solning
och picknick och glass och så har malin haft kalas och jag har fått träffa den där mannen igen.



 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0