allt detdär om att vara påväg någonstans.

jag försvann nog där ett tag bland ångesten och ensamheten och tårarna och tvivlet.
och jag ville nog ingenting och jag hatar mig själv med klump i halsen och hemligheter
och hat och att inte våga välja rätt eller våga välja alls..
men så åkte vi till malmö och till stockholm och till fogdö och på fredag är det malmö
igen och jag tror att jag är tillbaka. (och om inte det så tillbaka till något annat.)

"ni två har skrivit svinaktig lyka tillsamman men nu har den helt enkelt tagit slut.."

jag har plågats av andra saker också som att inte vilja bo i mitt rum, som att inte veta
om jag ska våga börja studera 20 mil åt norr eller om jag ska ta mig söderut och söka
jobb och bostad. jag vet fortfarande inte men sen i morse tänker jag inte se det som ett
problem, jag ska söka in till linköping och jag ska skriva ut ett cv sen ska jag jobba i
ljungby i sommar och resa runt i sverige på helgerna och leka med jinglan och glo på
väggarna med mamma och köpa ut snus till simon och lyssna på olles gitarr spel och vara 
lycklig åt att min syster ska ha tvillingar och så få jag helt enkelt se om jag kommer in på
min ingenjörs utbildning eller om jag alls känner för det och om inte så ska jag ha mitt
eget hushåll till hösten och leva i en ny stad. ♥







Kommentarer
Postat av: malin

Massa kärlek till dig P :) längtar till lördag :)

2010-03-10 @ 22:32:55
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0