ensamheten kan vara värre när man är två.

det är inte så illa idag. jag har ännu inte avslutat ett enda parti spindel harpan och
virkningskorgen är orörd. jag har förvisso påbörjat en och annan spelomgång men inte
varit så intresserad av det att jag har fullföljt. det har faktiskt varit en riktigt fin dag.
trots allt..

lilla ginglan väckte mig av klökningar innan det ens hunnit ljusna och efter att ha torkat
spyor överallt så satt jag bredvid min lilla utmattade vovve i köket tills pojkarna kom
upp och började stöka. det kan inte vara så lätt att va så liten och drabbas av kräksjuka.
det kan heller inte va sålätt att tvingas åka omkring i en bil en hel dag dagen efter.
för det är nog det jag och mamma mer eller mindre har sysselsatt oss med idag, vi
unnade oss några kronor bensinpengar för att bara glidaomkring. som på den gamla
goda tiden fast nu var syster utbytt mot hund.



jag har premiäråkt mc också och varit hos körläraren för info om möjligheter till sommarens
kort, dock ser de inte så ljusa ut med tanke på alla extra kurser och pengar men jag ska nog
faktiskt. tänker att om jag låtsas att skattepengarna inte finns och att de istället automatiskt
går till körlektioner och riskkurser och möjligtvis ett par skinpjux så kanske det inte känns.
kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0