hej.

det är måndag som känns som en söndag och det gjorde det i lördags också.
jag har virkat och skrivit poesi och vunnit 46 spel av 530 på spindel harpan.
gott liv! - minst sagt..
det är inte så kul i denna stad när man inte får så mycket jobb och inte har så
mycket pengar och när människor man tycker om har gett sig iväg eller bor i
en annan stad. det är inte kul alls faktiskt. men jag ska inte va bitter!

idag har jag hämtat hanna´s paket på posten och så har jag fått skattepengar
som var betydligt mer än förväntat och så har jag och jingel varit på tebjudning
men citronmuffins och så drog jag de tre finaste korten i leken. en vändning?

 

godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0