some day.

oj, vad jag ser fram emot nästa malmöbesök. hanna påstår att hennes granne ha
allt det där jag söker. långthår, fjädrar, drömfångare, omsymboler och lädertrummor.
tror knappt det är sant, ska han inte bli min måste han bli mammas!

  


helgen har varit mysig, sanna och magnus har varit hemma så efter några
timmars jobb med växjö´s smålans blev det ljungby igen och familjemys
med vin och pipa. finns nog inget jag uppskattar så mycket som att ha hela
familjen hemma. finns inget som är så bra som oss tillsammans! hade iof
gärna haft hanna här också eller mannen med mustach.

ljungbys harry´s var heller inte så illa som jag hade väntat mig, det var rätt
skoj att träffa människorna, klart inte lika festligt som vi hade det hemma men
min gravida syster behövde vilan och mamma och mange bangade så jag
fick fortsätta själv. tack fredag!
lördag var lugn och det har varit toppen med en pigg söndag, tidig morgon-
skogsluft, tömmning från fredriks förråd sen skogsjoggning med mange.
jinglan var med och hoppade på en mötande löpare som föll och svor och
sparkade efter min lilla hund. inte lika kul. nu har vi slutligen gått årundan
och pallat tulpaner och jag har lämnat ifrån min den sista nycklen till strömgatan.
lite konstigt att det blev just idag för jag hade för några dagar sen skrivit in i
kalendern att idag skulle bli början på något bra.


Kommentarer
Postat av: hanna

snyggt inlägg. jag ser redan marlon som en i familjen. Tänk om han visste vad som väntar:)

2010-05-17 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0