underverk, visst finns dom!

jag har något fantastiskt att berätta..

det tog emot ytterst mycket att ge sig ut på power walk i skogen denna kväll då
det verkligen ösregnade och var helgrått på himmelen. jag övervägde länge om
jag verkligen skulle innan jag satte mig i bilen med regnjacka och paraply och gav
mig iväg och det var faktiskt riktigt mysigt men blött och pölar överallt, efter en
runda la jag paraplyet i bilen och skulle kolla tiden på mobilen innan jag fortsatte
på andra men till min stora förvåning ligger där ingen mobil utan jag finner istället
ett stort hål. med lätt panik och gråt i halsen springer jag runt samma runda utan
resultat, tillbaka till bilen igen inser jag hur dummt det va av mig att springa då
jag inte kan ha full koll på marken så istället ta jag samma varv något saktare igen
och igen. efter fem rundor 1,5 mil är jag helt slut och sätter mig några meter
ifrån bilen och tvingar mig att hålla tårarna tillbaka, tänk alla nummer, alla fina sms,
alla jobbtider och bilder! OCH SÅ DÄR BARA NÅGRA DECIMETER FRÅN MINA
FÖTTER UNDER NÅGRA GRENAR DÄR LIGGER DEN! dessutom helt torr och innan
jag hinner få den i mina händer så får jag ett sms! kan det va min lyckodag! ♥

tack gud!

Kommentarer
Postat av: Malin

och så lite extra motion på det!

Puh! Kan känna dig känsla!



<3

2010-05-19 @ 10:51:15
URL: http://malinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0