jag minns inte, var det verkligen så?

 

jag och mamma va lediga igår och vi tillsammans med jinglan låtsades vi att det va den 26 maj och
nästintill sommar genom att gå utan jacka och plocka blommor och springa på ängen. det konstiga
va att det verkligen va den 26 maj men att det egentligen deffinitivt inte va läge att ta av sig jackan
utan snarare plocka fram halsduk och mössa. hu, vad kallt det är! vi låg också i bikini på balkongen
och tvingade oss att inte konstatera hur kallt det verkligen va och hur idiotiskt det egentligen va men 
efter en halvtimma gick jag ner till meddo så nu kan jag ju låtsas ännu mer att min brunhet hänger
på vår finasommardag igår!

  



torsdag och jag jobbar och har rast och längtar tills ikväll för sen är det bara enhalv jobbdag kvar
innan nästan två veckors ledigt innan sommar schemat påbörjas. har precis bokat biljetter för en
utekväll i ljungby hur sjukt det än låter men med tanke på vilket ös här brukar va kan det ju va bäst
att va på den säkra sidan. ser egentligen inte ett dugg fram emot morgonkvällen men det är kanske
då det brukar bli bra. jag har iaf tackat ja till ett evenemang med 40 bjudna där jag endast ha en
enda vän på min lista, kan nog bli toppen! jag tänker iaf ta emma med mig.

äh, jag är fantasilös!
hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0